E premte, 4 Tetor, 2024
17.8 C
Skopje

“Lufta e Ftohtë 2” po vjen, nëndetëset superfuqive zbarkojnë në Mesdhe

Edhe Franca ka mobilizuar gjithashtu komponentin e saj nënujor, duke pasur një SSN të klasit Barracuda të nisur nga porti i Toulon më 1 nëntor. Ka spekulime për destinacionin e saj mes analistëve, të cilët besojnë se mund të jetë Mesdheu lindor me detyra patrullimi dhe përforcim të aseteve të NATO-s të pranishme atje

 

Deti Mesdhe është bërë edhe një herë teatri i konfrontimit midis Rusisë dhe Perëndimit, mesa duket në një version të ri të asaj që u pa gjatë Luftës së Ftohtë. Në betejën për detet evropiane, Mesdheu është padyshim tjetri nga “sheshet” më të mëdhenj. Megjithëse, për momentin, aktiviteti aktual detar rus nuk është i krahasueshëm me atë të asaj periudhe historike, si për shkak të problemeve të njohura të Vmf-së (Voenno-Morskoj Flot) dhe për shkak se në këtë moment konflikti në Ukrainë ka bllokuar shumicën e njësive të luftës ruse të Flotës së Detit të Zi, fraksionet kundërshtare përballen me njëri-tjetrin mbi dhe nën ujë, duke ndjekur njëri-tjetrin, duke vëzhguar njëri-tjetrin dhe duke kryer demonstrime fuqie vetëm me praninë e tyre. Këtu loja, e rrënjosur gjithashtu në kohët e Luftës së Ftohtë, sërish po luhet në nivele të ndryshme.

GJUETIA PËR NËNDETËSET RUSE

Duke mbetur në fushën e krahasimit nënujor, ditët e fundit kishim sjellë prova të ndjekjes nga një avion i veçantë zbulues i Forcave Ajrore të SHBA-së, një WC-135R, të një nëndetëseje të mundshme bërthamore ruse. Avioni amerikan, në fakt, kishte kryer dy lundrime të gjata në ditë të ndryshme, fillimisht në Mesdheun lindor dhe më pas në atë perëndimor, i cili për shkak të profilit të fluturimit dhe rrugës, na bëri të mendonim se po kërkonte një varkë ruse, ndoshta një SSN, një nëndetëse me energji bërthamore, e klasës Akula. Megjithatë, më 14 tetor, një SSK, një nëndetëse gjuetare/vrasëse, e klasës së përmirësuar të Kilo, ose projekti 06363, u vëzhgua duke kaluar përmes ngushticës së Gjibraltarit në rrugën e saj drejt Oqeanit Atlantik.

Ky është B-265 “Krasnodar” që Moska kishte pozicionuar në Mesdhe në javët para pushtimit të Ukrainës. Në përgatitje për sulmin, Rusia kishte mbledhur tre nëndetëse të kësaj klase në Mesdhe, nga të cilat njëra u zhvendos në Detin e Zi ditë para pushtimit, duke lënë dy në Mesdhe dhe katër në Detin e Zi. Ky mbeti modeli i parë deri në mes të tetorit, me forcën e nëndetëseve në Mesdhe të reduktuar në një njësi të vetme, përkatësisht “Krasnodar”, i cili, me shumë gjasa shkon drejt kantiereve të Flotës Veriore ose Balltike, përcakton mungesën e njësive ruse zhytëse në Mare Nostrum, me përjashtim të pranisë së SSN-ve të tjera të panjohura.

NËNDETËSJA ATOMIKE AMERIKANE

Duke kaluar në anën perëndimore, SHBA ka njoftuar se një SSGN, nëndetëse me raketa lundruese me fuqi bërthamore, të klasit Ohio, USS Florida, është vendosur në zonën e operacioneve të Flotës së Pestë (Deti i Kuq, Deti Arabik, Gjiri Persik) dhe për këtë arsye kaloi Mesdheun nëpërmjet Kanalit të Suezit më 7 nëntor. Kjo lëvizje u përcaktua nga tensionet ndërkombëtare që lindin nga konflikti asimetrik midis Izraelit dhe Hamasit, i cili mund të shkaktonte një përshkallëzim të mëtejshëm rajonal nëse Irani do të ndërhynte, një mundësi që as Teherani nuk e dëshiron, dhe pikërisht për këtë arsye NATO rriti sistemi i sigurisë detare me vëmendje të veçantë në Mesdheun Lindor.

ANIJET FRANCEZE

Në fakt, duket se Franca ka mobilizuar gjithashtu komponentin e saj nënujor, duke pasur një SSN të klasit Barracuda të nisur nga porti i Toulon më 1 nëntor. Ka spekulime për destinacionin e saj mes analistëve, të cilët besojnë se mund të jetë Mesdheu lindor me detyra patrullimi dhe përforcim të aseteve të NATO-s të pranishme atje, si dhe ka pasur spekulime për rrugën e saj, e cila sipas disave do të kishte çuar në mbylljen e një shtrirje e madhe deti në lindje të Sardenjës midis 5 dhe 6 nëntorit.

Sidoqoftë, kjo mundësi e fundit është e vështirë për tu konsideruar e vlefshme, pasi në atë zonë janë duke u zhvilluar ushtrimet Dynamic Mariner dhe Mare Aperto 23-2, të cilat përfshijnë përdorimin e njësive nëndetëse, dhe së dyti nuk është e qartë pse SSN franceze duhet të kalojë përmes Detit Tirren kur mund të lundrojë në Mesdhe në perëndim të Sardenjës dhe më pas në Kanalin Siçilian, dmth duke marrë një rrugë që do t’i lejonte asaj të kursente kohë pa kaluar nëpër një zonë deti veçanërisht të ngarkuar për momentin, dhe në në qendër të vëmendjes për ushtrimet në vazhdim.

Abonohu

Për t'u përditësuar me të gjitha lajmet e fundit, ofertat dhe njoftimet speciale.

Artikuj të ngjajshëm