E hënë, 16 Qershor, 2025
27.8 C
Skopje

Nutella njofton një shije të re për herë të parë në historinë e saj 60-vjeçare

Nutella ka njoftuar lançimin e një shijeje krejt të re për herë të parë në historinë e saj 60-vjeçare.

Që nga krijimi i saj në vitin 1964, Nutella është bërë një përbërës i pandryshueshëm në miliona shtëpi në të gjithë botën.

Pavarësisht suksesit të saj global dhe ndjekësve si kult, marka nuk ka lançuar zyrtarisht kurrë një aromë të re deri më tani, përveç varianteve me bazë bimore.

Ferrero, kompania që qëndron pas Nutella-s, zbuloi aromën e re të Nutella-s me kikirikë në një deklaratë për shtyp më herët këtë javë.

Kompania mëmë e quajti atë ‘një evolucion të guximshëm, por natyral për një produkt të rrënjosur në traditë, por gati për të befasuar’.

Sipas Ferrero-s, shija ‘kombinon kremozitetin dallues të kremës së lajthisë me kakao dhe Nutella me shijen e shijshme të kikirikëve të pjekur’.

Llaka e re do të lançohet në dyqane deri në pranverën e vitit 2026, megjithatë ka një pengesë – është e disponueshme vetëm në SHBA.

Michael Lindsey, President dhe Drejtor i Biznesit i Ferrero North America, tha: “Zhvillimi i produkteve Nutella dhe Ferrero Rocher posaçërisht për tregun e Amerikës së Veriut përfaqëson një moment përcaktues në historinë e kompanisë sonë.”

Këto inovacione do të tërheqin si fansat besnikë ashtu edhe konsumatorët e rinj, duke i dhënë shtysë markave tona të fuqishme dhe duke e forcuar më tej pozicionin tonë si lider në kategorinë tonë në Amerikën e Veriut.

Sipas  Chicago Tribune , produkti do të prodhohet gjithashtu në SHBA në fabrikën e saj në Franklin Park dhe Ferrero do të ‘investojë 75 milionë dollarë në fabrikë’ dhe do të krijojë dhjetëra vende të reja pune për të ndihmuar në prodhimin e Nutella Peanut.

Seth Gonzalez, drejtori i lartë i marketingut për Nutella-n, e bëri të qartë se produkti i ri nuk ishte gjalpë kikiriku.

Duke folur për Tribune, ai tha: “Nuk donim që të ishte një tjetër gjalpë kikiriku, ka një arsye pse kakaoja ende lidhet si një formulë kikiriku-dhe-kakaoje, në vend që të jetë vetëm kikirikë.”

Kjo vjen pasi fansat e Nutella-s në Mbretërinë e Bashkuar mbetën të entuziazmuar pasi zbuluan një varietet të ri të kësaj ëmbëlsire të quajtur ‘më i mirë se origjinali’, i cili do të shpërndahet në supermarkete.

Tani, Nutella ka zbuluar se po mbush dollapët e Mbretërisë së Bashkuar me një version të ri të salcës së njohur globalisht – një varietet vegan.

Së shpejti, ata që hanë ushqime me bazë bimore do të shijojnë një version vegan që përdor një përbërës të pazakontë për të replikuar konsistencën e tij ikonike kremoze.

Përveç përbërësve të zakonshëm të kakaos, lajthive dhe sheqerit, prodhuesit kanë shtuar edhe disa përbërës të papritur, duke përfshirë qiqrat dhe shurupin e orizit.

Ata pretendojnë se shtesa e re do të ketë të njëjtën ‘shije dhe butësi kremoze që fansat e njohin dhe e duan’, por është ‘prodhuar posaçërisht për të ofruar një zgjedhje të re të shijshme, duke përzier lajthitë e pjekura dhe kakaon karakteristike të Nutella-s me përbërës me bazë bimore si qiqra dhe shurup orizi’.

Është tashmë i disponueshëm në Amazon dhe do të dalë në Sainsbury’s nga 25 maji, ndërsa supermarketet e tjera ende nuk e kanë zbuluar se kur planifikojnë të ndjekin shembullin.

Nutella vegane do të shitet në kavanoza 350g, të cilat janë të njëjta madhësi si ato që shiten zakonisht në varietetin origjinal.

Një kavanoz me krem ​​lajthie vegan do t’u kushtojë klientëve 3.99 £ nga Sainsbury’s, një rritje e lehtë e çmimit në krahasim me versionin standard që është 3.18 £ nga shitësi me pakicë.

Ferrero ka njoftuar planet për të zgjeruar disponueshmërinë në supermarkete të tjera në të gjithë Mbretërinë e Bashkuar nga viti 2026.

Kremi, i cili tashmë është hedhur në treg në një numër të vogël lokacionesh anembanë botës, i kënaqi adhuruesit e çokollatës kur debutoi për herë të parë në Australi në vitin 2024.

Duke postuar në rrjetet sociale, supermarketi me seli në Melbourne, Melbourne’s Best Vegan Eats, ndau një postim duke njoftuar lajmin se do ta kishin në stok produktin.

Adhuruesit e ushqimit i përmbytën komentet me entuziazëm, pasi njëri shkroi se po ‘rrjedhin pështyma’, ndërsa të tjerët thjesht thirrën ‘o Zot’.

“Të nesërmen, fjalë për fjalë e dërgova mamin të më sillte dy kavanoza me të”, tha një tjetër.

Sipas komenteve, tifozët e kanë vënë re edhe përhapjen në Romë.

Duke folur për lançimin, Mathieu Maggi, Drejtor i Marketingut për Nutella UK&I, Ferrero, tha: “Për më shumë se 60 vjet, miliona njerëz në mbarë botën kanë shijuar shijen unike të Nutella-s dhe jemi të emocionuar të mirëpresim edhe më shumë konsumatorë në markë me lançimin e Nutella Plant-Based.”

“Ne e zhvilluam këtë inovacion për të ofruar një zgjedhje të re dhe të shijshme që ofron përvojën e pagabueshme të Nutella-s në një version me bazë bimore, duke zëvendësuar qumështin me përbërës bimorë pa bërë kompromis në cilësi dhe shije.”

Vendimi për të krijuar një version vegan të klasikut u frymëzua nga një valë e re e adhuruesve të ushqimeve me bazë bimore, tha marka.

Ferrero përmendi një studim të kohëve të fundit që tregon se 4.7 përqind e të rriturve në Mbretërinë e Bashkuar – afërsisht 2.5 milionë njerëz – ndjekin një dietë vegane.

Abonohu

Për t'u përditësuar me të gjitha lajmet e fundit, ofertat dhe njoftimet speciale.

Artikuj të ngjajshëm