Kompania kombëtare e teknologjisë kineze – KASIK, në bashkëpunim me disa ekspertë nga universitetet vendase, po zhvillon një tren ultra të shpejtë që do të udhëtonte në tunele me presion të ulët, sipas parimit të njohur si hyperloop. Në provincën Shanxi, në vitin 2022, ata testuan prototipin e parë me madhësi të plotë dhe ndërtuan një tunel 2 kilometra për të testuar aftësitë e kësaj teknologjie transporti.
SHPEJTËSIA REKORD
Në testet e para, treni i tyre ka arritur shpejtësinë 130 km/h dhe këtë javë është mësuar se ndërkohë është arritur përparim edhe më i madh teknologjik. Edhe pse detajet janë ende sekrete, KASIC bëri të ditur se me trenin e tyre, në tubin e lartpërmendur 2 kilometra, kanë thyer rekordin e mëparshëm për çdo tren maglev. Me sa duket, hiperloop-i i tyre eci me një shpejtësi deri në 623 km/h – dhe kjo ndodhi derisa tubi u fshi. Përveç vendosjes së një rekord shpejtësie, ky test shërbeu edhe për verifikimin e teknologjive kyçe, si p.sh. levitacioni i qëndrueshëm dhe i saktë magnetik, i cili do të mundësojë shpejtësitë e planifikuara astronomike gjatë udhëtimit në Tokë.
NJË SFIDË E MADHE TEKNIKE
Të dhënat e publikuara nga “South China Morning Post” dëshmojnë gjithashtu sfidat teknike: segmentet individuale të tubave të tunelit me presion të ulët janë 21 metra të gjatë, kanë një diametër prej 6 metrash dhe gjeometria e tyre nuk duhet të devijojë. nga idealja me më shumë se 2 milimetra, në mënyrë që treni të mund të udhëtojë i sigurt në to.
Për më tepër, një numër i madh segmentesh të lidhura duhet të jenë në gjendje të mbajnë një vakum në tub për një kohë të gjatë. Plani afatgjatë është të ndërtohet një tub 60 kilometra i gjatë për këta trena në të njëjtin vend, në të cilin ata mund të arrijnë shpejtësinë e synuar deri në 1000 km/h. Më pas do të fillojë projekti i parë tregtar i planifikuar – lidh dy qytete të mëdha në bregun lindor, Shangai dhe Hangzhou, me një rrugë 175 kilometra të gjatë. Me shpejtësinë e re rekord të arritur, ky synim tani është një hap më afër.