Shkup, 31 mars – Kushtet jo të njëjta të shkollave në të cilat zhvillohet mësimi në gjuhën shqipe dhe gjuhën maqedonase, cilësia dhe autorët e librave apo edhe mundësitë për aftësimin e kuadrit mësimdhënës janë vetëm disa prej treguesve të pabarazisë në sistemin arsimor në Maqedoni, shkruan gazeta KOHA. Pabarazia nis që me mundësinë e zgjedhjes së shkollave, drejtimeve dhe gjuhës në të cilën zhvillohet mësimi, respektivisht me krijimin e politikave arsimore. Për të parë se sa të padrejta janë ato politika, mjafton të shihen përqindjet e vendeve për regjistrimit të nxënësve në shkollat e mesme në raport me përqindjen e gjysmë-maturantëve sipas gjuhës në të cilën kanë mbaruar arsimin fillor. Deri në vitin 2006, kur në Maqedoni nuk ishte… (më gjerësisht në numrin e nesërm të gazetës KOHA)